Regulamin zabiegów
Na zabieg makijażu permanentnego można umawiać się telefonicznie pod numerem telefonu +48 531 100 185 w godzinach 8-17 od poniedziałku do piątku lub poprzez wysłanie wiadomości prywatnej na firmowej stronie na Facebooku Art Place Magdalena Telesińska.
1. Jedyną formą rezerwacji terminu jest wpłata zadatku na konto w wysokości 150 zł w ciągu 3 dni roboczych od dnia zapisania się.
Jeżeli wpłata nie zostanie uiszczona w wyznaczonym terminie, będzie to skutkować anulowaniem rezerwacji. Zadatek można uiszczać osobiście w
placówce firmy lub na konto :
PKO BP 96 1020 4708 0000 7602 0087 5716
W tytule przelewu należy wpisać:
„imię i nazwisko, data wizyty”
Wpłacony zadatek jest zaliczany na poczet wykonanego zabiegu.
2. Zadatek przepada w sytuacji, gdy:
- klientka nie poinformuje o konieczności przełożenia wizyty min. 2 dni robocze przed wyznaczonym terminem zabiegu,
- nastąpi całkowita rezygnacja z zabiegu,
- klientka nie poinformuje o nieobecności na umówiony zabieg.
3. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z przeciwskazaniami do wykonania danego zabiegu (dostępne w zakładce „przeciwskazania”)
oraz o ewentualnym posiadaniu starego makijażu permanentnego.
4. Nie poinformowanie mnie o jakichkolwiek przeciwskazaniach przed umówieniem się na wizytę, będzie skutkować odmową wykonania zabiegu z mojej strony oraz brakiem zwrotu zadatku.
5. Korekta makijażu permanentnego odbywa się w terminie 4-8 tygodni od pierwszej pigmentacji i jest ona bezpłatna.
- 9-12 tygodni – 100 zł,
- 13-16 tygodni – 200 zł
- Powyżej – dopigmentowanie traktowane jest jako odswieżenie, czyli do 1 roku 50% ceny.
Nie poinformowanie mnie min. 2 dni przed wyznaczoną datą korekty o konieczności przełożenia wizyty lub nie stawienie się w wyznaczonym terminie korekty, będzie skutkować dopłatą za wyznaczenie nowego terminu w kwocie 150 zł.
6. Bardzo proszę o przychodzenie na wizytę punktualnie. Spóźnienie 15 min. może skutkować odmową wykonania usługi, a wpłacony zadatek przepadnie.
7. Zastrzegam sobie możliwość przekładania terminu wizyty w przypadkach losowych (choroba, szkolenia, itp.).
8. Wykupienie bonu upominkowego nie podlega zwrotowi kosztów w przypadku całkowitej rezygnacji lub niewykorzystania go w wyznaczonym terminie.